Інформація

до відома працівників та отримувачів послуг

Оприлюднення інформації щодо оцінки якості надання соціальних послуг у відділеннях Центру надання соціальних послуг Новгород-Сіверської міської ради.

Звіт

про результати проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у
Центрі надання соціальних послуг Новгород - Сіверської міської ради

Відповідно до Закону України «Про соціальні послуги» та на виконання наказу Мінсоцполітики від 27.12.2013 р. за № 904 «Про затвердження Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг» та з метою визначення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг, у Центрі надання соціальних послуг Новгород - Сіверської міської ради було проведено внутрішню оцінку якості соціальних послуг з 31 грудня 2021 року по 29 січня 2022 року.

Наказом по Центру від 27.12.2019 р. за № 181 було затверджено склад комісії з оцінки якості соціальних послуг, затверджено план проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг, призначено відповідальну особу за організацію і проведення внутрішньої оцінки.

В ході перевірки застосовувались наступні методи оцінки якості соціальних послуг:

- анкетування отримувачів соціальних послуг;

- телефонне опитування;

- спостереження за процесом надання соціальних послуг;

- консультації з отримувачами соціальних послуг щодо відповідності обсягу, змісту, умов та порядку надання соціальних послуг відповідно до державних стандартів;

- вивчення звернень отримувачів соціальних послуг.

Для визначення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг, які надаються Центром надання соціальних послуг Новгород - Сіверської міської ради, було опитано 174 підопічних, які обслуговуються у відділенні соціальної допомоги вдома та у відділенні стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання. Опитування проводилося членами комісії з оцінки якості соціальних послуг з метою збору необхідної інформації, для визначення дотримання показників якості соціальних послуг відповідно до державних стандартів.

Кількісні показники:

- кількість скарг від отримувачів соціальних послуг за звітний період складає 0% ;

- частка задоволених звернень про отримання соціальних послуг складає 100%;

- частка працівників, які підвищили рівень кваліфікації складає 0%. Причиною низького показника є відсутність коштів, необхідних для оплати навчальних курсів для підвищення кваліфікації фахівців відділення соціальної допомоги вдома та соціальних робітників;

- частота здійснення моніторингу якості надання соціальних послуг (100%) - моніторинг та оцінка якості надання соціальних послуг проводиться у Центрі надання соціальних послуг Новгород - Сіверської міської ради щороку починаючи з 2020 р.

Кількісний показник

Статус

від 0% до 20%

«добре»

від 21% до 50%

«задовільно»

від 51% до 100%

«незадовільно»

1.

Кількість скарг

0%

Кількісний показник

Статус

від 80% до 100%

«добре»

від 51% до 79%

«задовільно»

від 0% до 50%

«незадовільно»

1.

Частота задоволених звернень про отримання соціальної послуги

100%

2.

Частка працівників, які підвищили рівень кваліфікації

0%

3.

Частота здійснення моніторингу

100%

Загальна оцінка

«добре»

Якісні показники:

· Адресність та індивідуальний підхід (100%):

  • наявність карт визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги (100%) - всі особові справи отримувачів соціальної послуги догляду вдома та соціальної послуги стаціонарного догляду містять карти визначення індивідуальних потреб, визначено ступінь індивідуальної потреби отримувачів соціальної послуги у наданні соціальних послуг;
  • наявність індивідуального плану надання соціальної послуги, що відповідає визначеним індивідуальним потребам отримувача соціальної послуги (100%) - індивідуальні плани надання соціальної послуги догляду вдома складені і узгоджені з кожним отримувачем соціальної послуги. Один примірник індивідуального плану знаходиться у отримувача соціальної послуги вдома, другий залишається в особовій справі отримувача соціальної послуги.
  • забезпечення перегляду індивідуального плану надання соціальної послуги (100 %) - перегляд індивідуальних планів здійснюється один раз на півроку (за потреби).

· Результативність (95%):

Назва відділення

Рівень задоволеності соціальною послугою,%

Покращення емоційного, психологічного стану,%

1.

Відділення соціальної допомоги вдома

97,9%

97,9%

2.

Відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання

92%

92%

Під час опитування були отримані позитивні відгуки щодо роботи соціальних робітників та інших працівників центру. Проте виявлено, що три отримувачі соціальних послуг не в повній мірі задоволені якістю надання послуг. Тому була проведена роз'яснювальна робота як з підопічними, так і з працівниками відділеннь.


3.Своєчасність (100%)

Рішення щодо надання соціальної послуги приймається вчасно, відповідно до чинного законодавства та державних стандартів. Визначення індивідуальних потреб та підготовка індивідуальних планів надання соціальної послуги догляду вдома та соціальної послуги стаціонарного догляду здійснені у встановлений строк. Договори про надання соціальної послуги догляду вдома та соціальної послуги стаціонарного догляду підписані у двосторонньому порядку терміном на один рік, пролонгація договорів проводиться щороку, терміни не порушені.


4.Доступність та відкритість (87%)

- наявність приміщень, що відповідають санітарним та протипожежним вимогам (100%). Центр надання соціальних послуг Новгород - Сіверської міської ради знаходиться в центрі міста, має зручне транспортне сполучення. Приміщення і кабінети відповідають санітарним та протипожежним нормам. У відділеннях є інформаційні картки з переліком послуг, а також порядком та умовами їх надання.

- будівля обладнана пандусом, туалети пристосовані для людей з обмеженими можливостями, проте немає кнопки виклику спеціаліста, в окремих кабінетах, а також в коридорі, є пороги, які заважають руху на візках.

5.Повага гідності отримувача (100%)

- повага до гідності отримувачів соціальної послуги та недопущення негуманних і дискримінаційних дій щодо них (100%) - працівники центру у своїй роботі використовують індивідуальний підхід (з урахуванням фізичного та психічного стану отримувачів соціальної послуги) та з повагою ставляться до віку, статі отримувачів соціальної послуги. Фактів негуманних і дискримінаційних дій щодо отримувачів соціальних послуг не зафіксовано;

- дотримання принципу конфіденційності (100%) - вжиті необхідні заходи щодо захисту персональних даних отримувачів соціальних послуг відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних». Працівники відділень поінформовані щодо нерозголошення отриманої ними

конфіденційної інформації.

6. Професійність (85%)

Штатний розпис сформовано відповідно до законодавства та з урахуванням спеціалізації, затверджені посадові інструкції. Працівники Центру щороку проходять обов'язкові медичні огляди, наявні особисті медичні книжки з допуском до роботи. В особових справах працівників є документи про освіту (державного зразка). Розроблений інструктаж для нових співробітників з питань охорони праці. Щоквартально проводяться виробничі наради з соціальними робітниками. У зв'язку з відсутністю коштів, фахівці та соціальні робітники не підвищували кваліфікацію. Соціальні робітники канцелярськими товарами, гумовими рукавицями та взуттям.

Узагальнення статусів показників

Якісний показник

Статус

від 80% до 100%

«добре»

від 51% до 79%

«задовільно»

від 0% до 50%

«незадовільно»

Адресність та індивідуальний підхід

100%

Результативність

95%

Своєчасність

100%

Доступність та відкритість

87%

Повага гідності отримувача

100%

Професійність

85%

Загальна оцінка

«добре»

Оцінка якості соціальних послуг

Показники

Статус

Рекомендації

Кількісні

«добре»

Продовжувати роботу з суб'єктом

Якісні

«добре»

Узагальнений

«добре»

Незважаючи на загальну оцінку «добре», розроблені заходи, спрямовані на вдосконалення процесу обслуговування й підвищення якості соціальних послуг, які надаються структурними підрозділами Новгород - Сіверського Центру надання соціальних послуг Новгород - Сіверської міської ради, а саме:

- посилити контроль за якістю та обсягом надання соціальних послуг підопічним;

- постійно контролювати надання послуг соціальними робітниками щодо повноти обсягу та вчасності надання шляхом проведення телефонного опитування, виїздів на дільниці;

- продовжувати інформаційно - роз'яснювальну роботу з питань обслуговування Центром шляхом розміщення інформації на офіційній сторінці установи у мережі Фейсбук, сайті міської ради;

- встановити кнопку виклику спеціаліста;

Заступник директора Павло ПЛОТНІКОВ

Центр соцобслуговування Н-Сіверської міської ради, вул.Козацька 27, Новгород-Сіверський, 16000, (04658) 3-17-84
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати